Dom är hemma igen!! :0)

Nu har jag försökt komma in i datorn i 4½ timme!!
Sladden är glapp...!!
Gör ett försök ni så får vi se hur långt jag hinner...

Hundarna är till och börja med hemma nu!


Underbar känsla, går inte att beskriva med ord!!
SÅÅÅÅÅ skönt!!!!
Dom  har sovit sen jag kom hem, som man brukar säga borta bra men hemma bäst...
Bazze hoppade in i bilen på passagerarsidan för att vara säker på att inte bli lämnad...
Han é rolig han :0)
Jag fick hjälp av Ruedee, hon körde, tack så mycket! ♥
Utan dig hade det inte gått!!
Vet inte hur många gånger jag nickade till i bilen & då satt jag bara brevid...

Vi hämtade upp hennes barn sen på vägen hem åt mellis här hos mig.
Tiden gick, dom tog en promenad med hundarna....
Sen var klockan så mycket så jag tyckte att dom kunde göra mig sällskap vid middagen.
Så, så blev det :0)

Sen var Elin förbi på ett snabb besök & Laila.

Nu är ja så trött så  jaag kan gå av i bitar!!!
Ruedee kommer när hon lämnat barnen i skolan, för att hjälpa mig med Bazze & Nellie.
Så får se då om jag är människa...
Shit kl 01.30....
Måste sova!

Skriver mer i mrogon, hoppas datorn fungerar bättre då!

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Hej, välkommen hem! Hoppas det går bra där hemma. Förstår att det känns skönt att ha voffarna hemma... blir du oxå sjukt trött av bilåkning.. jag med. Kan inte köra så ofta längre. Klarar inte av det pga värken... surt va!



Ha det gottt! kramar Pia

2009-04-21 @ 22:41:43
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0