Blir nog en hel del vila i morgon....

Nu är kl så där mycket igen 00.58 & här ligger jag med datorn i knät i sängen....
För att uppdatera dagen...

Har nu gjort så att jag ställer kl på 08.00 så jag får mitt smärtstillande för att sen sova vidare...
Farmor har nu inte väckt mig, utan låtit mig sova.
Väldigt skönt men framförallt ett måste!

Gick sen en sväng ner ttill stallet för att få luft & träffa folk.
Nu när snön har försvunnit så ploppar alla människor upp igen... :)
Så det är mycket trevligt, när man inte tar sig längre så är det skönt att ta sig dit ner.
Min syster hämtade hästar & vi pysslade lite :)
Tog fika pauser mallan bortstagen, sen var det ju så att det byttes ut med gäster så så fikade man igen :)

Men som vanligt har jag mycket svårt att slita mig därifrån, fast jag borde...
Man får ju vara sig själv & otroligt bra för själen!
För att lägga mig på sängen & vila, men det är inte så lätt...
Så får se hur min morgondag blir, hur mycket ja får lida för dagen & gårdagen.....
Om jag känner min kropp rätt så blir det en hel del vila...

Hundarna är nu hos min vän Åsa, men det verkar som Nellie tänker löpa....
Så Bazze är lite eller mycket intresserad...
Så nu blir det väl till att överväga en kastrering.

I mrogon är de vardag, så som vanligt står det då på min lista att fylla på med recept...
Sen har jag inte hört något, vet fortfarande inte om läkaren har skickat in något sjukintyg..??!
Men det är väl som vanligt min uppgift att kolla det.
För FK bryr sig inte att ja inte får pengar.
Fattas det något så ringer som när det är för sent & pengarna i alla fall inte hinner komma i tid!

Har i alla fall haft en mycket trevlig påsk!

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0