Äntligen sol...! :)

Måste få vara ute & få sol på mig i det fina vädret.
Så med hjälp av Sanna, hämta hon häst, gjorde som vanligt grov jobbet så finputtsa jag sen.
Men det var är allt ja behöver av min dos så jag mår bättre & kan läka i själen.

Efter det var vi bjudna hem till Patrich & Karin på knytis, brunch.
Mycket trevligt, bor granne här med farmor & farfar...
Satt ute i solen,  värmen....
Ljuvligt...
Kul att träffa familjerna igen, nu har det varit vinter & då syns dom inte till så mycket här ute.
Vi var väl sammanlagt  ca 6-7 fam.
Sen senare badade vi vedeldad badtunna, trodde inte ja skulle ta mig i den.
Men med hjälp gick de bra, mycket skönt för mig kropp med 42 grader i vattnet.
Blomman ja fick av dig Karin, såg ut så här sist ja kolla också :)

Men nu efter en lååång dag så är ja trött....
Ögonen går i kors nu...
Så blir en lugn dag i mrogn & ska sova ut.....
God natt, sov gott.

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0