Trevligt med sällskap! Men mindre med myndigh....

Många timmar sömn belv det inte...
Det sista som hände mig var, ja skulle ha ett glas med vatten vid sägen för att kunna ta mina tab.
När jag fyllt de (gjorde det i handfatet) så slår jag i det i kanten, vatten & miljoner glasbitar över golvet klockan 02.15.
Det vara bara att sätta igång...

Klockan 07.00 tyckte Nellie att det räckte att ligga ute i hallen (hon ser mig), klockan 08.00 ska ja ta tab & Ruedee skulle komma 09.00 så det var ingen mening att somna om.
Som en sombi åt ja frukost & Ruedee gjorde mig sällskap med en kopp kaffe...
Sen istället för att hon gick med Bazze & Nellie så åkte vi iväg en bit.
Vi stod ut i kylan ca 35min, men dom var nöjda ändå...

Sen fast jag var helt slut var jag duktig å tog tag i samtalen.
Ringde om det brevet ja fått att en räkning gått vidare till inkasso, vilket det visade sig inte stämma! SKÖNT!
Men blir galen!! Tar ännu mera energi!
Sen ska ni ju inte tro att FK fått något sjukintyg.......
Ringde avd igen för 4:de gången!!!
Dom tog åter mina uppgifter...
Men funderar om jag är tvungen att åka dit?!
Min husläkare har ju också ringt, men inte hjälpte det!!
Skickar räkningarna till läkaren!
Vad f*n ska jag göra?! Någon som har ett förslag?...
Tycker jag har gjort mer än tillräckligt!!!

Sen sten somna jag, mycket skönt....

Tror jag får komma en sväng till stallet i mrogon, få lite energi...
Hundarna får springa! =0)
Måste ta mig till apoteket igen också....

Nu har jag skrivit detta inlägg 2ggr så skyndar mig nu.
Natti natti
Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Det är så skönt att läsa att du har så fina vänner! För de verkar förstå hur viktiga dina hundar är. Och när man är så dålig som du är nu så behöver man hjälp!

2009-04-22 @ 22:24:15
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: sussi

JAg har ju turen ha fkassan i närheten. så jag åker in emd den så får de stämpla en kopia till mig. finns inget värre än när de inte fått in sin papper.

2009-04-24 @ 07:55:02
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0