Hemma nu, gald Tarzan & trött Madeleine....

Ja nu sitter jag hemma i soffan igen, Tarzan blev överlycklig!!!
Har aldrig sett honom så lycklig någon gång....

      
Helt sjukt vad man kan sakna sin katt!! Fästingarna har redan ätit ÚPP honom!! Usch, tycker synd om honom! 

Det har varit ett mycket lång dag, man tror inte det kan bli så mycket grejor efter mer än 5veckor....
Tur att jag har min farfar & farmor, som idag har hjälpt mig.
2 svängar med bilen, för att så mycket grejer var det, alla hjälpmedel som jag fått tog ju också plats...

Sen dammsög farfar hela huset & farmor packade upp alla saker ur kassarna ( hon känner mig visst bättre än vad ja trodde). farmor " annars kommer de bli stående här"....
Ja allt för väl känner hon mig, men hon skonade mig & ryggen för att inte riskera att bli sämre igen också.
Hade inte klarat av att plocka upp det.
När det var gjort så bjöd vi över min granne Laila som har hjälpt till med Tarzan när Elin har varit iväg.
Efter det tog vi tag i "staketet" på baksidan. Blev mycket bättre än väntat!
Skönt att ha det klsrt när mina änglar kommer hem.
Då ja kan endast öppna dörren & dom inte rymmer över till grannarna.

-Fyllde kylen med mat, så ja ska överleva de näsrmsta dagarna.
-Sen inte nog med det, dom hjälpte mig att rensa avlopp i köket.
-Bäddade sängen, men jag var tvungen att byta sida i sängen.
Mycket jobbigt efter ha legat på en sida i en säng & sen vara tvungen att byta...
Detta beror på att min hiss till ryggen är gjord så att det endast går att ha den på häger sida av sängen.
Farfar var dessutom tvungen att göra en specialare, eftersom jag har 2 st 80 sängar som sitter ihop & en hel bäddmaddrass över.
Denna "hiss" ska spännas fast under sängen för att inte åka omkring.
Så det återstår att se om det fungerar....
TACK FARMOR & FARFAR!! ♥

Men det tråkiga med att komma hem var att dom stängt av mina kanaler, trots att jag pratat med boxer.
Så ännu en sak på listan att ta tag i....
Sen får vi se hur dom har eller om dom har löst frågan vad det gäller mitt sjukintyg....

Känns konstigt att vara hemma, men också skönt...
Nu har jag bra stöd av vänner så jag ska kunna klara av detta.
Innan det är klart med en personlig assistent, som är en annan sak på listan.

Långdag & tidigt i morgon så nu är det säng dax!!
Se om jag kan sova på fel sida.... ;0)

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

det är skönt att ha dig hemma min älskade Madeleine!

tack ännu en gång för överraskningen! :) <3333

2009-04-20 @ 10:28:43
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Katta & Doriz

Vilken söt katt!

Det är skönt att bli ompysslad när man är dålig, man fasen va skönt det är att få vara hemma...

Det kommer gå bra för dig!

2009-04-21 @ 13:56:22
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0