Mycket sol.... & besök =0)

Igår när ja skulle skriva ett inlägg hade ja så ont i kroppen.
Så tänkte att ja gör det i sängen,  men vaknar en timme senare med datorn i knät och inget inlägg...
Ber om ursäkt för det!

Ja vädret var ju underbart igår också!
Så fruksot ute i solen belv det, sen åkte bikinin på =0)

Sen när jag ligger där så står det några på min baksida....
Det var Ruedee med barnen som kom på besök, så då vart det fika ute i solen...
Sen när dom skulle åka så passade ja på att lifta upp till stallet.

Så ljuvligt & lugnt, hundarna var övarlyckliga att få springa av sig...
& ja fick klappa på hundvalparna & hästen.
Sen vart det även fika där...
Trodde sen att jag skulle åka hem men så vart det inte utan pappa & Lisa bjöd mig på middag =0)
Så det vart många timmar, men hundarna var mycket trötta, förresten inte bara dom....

Detta var en sammafattning av går dagen.

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: sussi

bikini! Jag jubla som kunde ta på mig Foppa tofflorna här om dagen ute hihihih

2009-04-28 @ 16:29:22
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0