Tur att jag har min farmor & farfar!!

Idag har jag inte orkat ringa ett enda samtal som har med FK, AF eller liknande....
Mycket trött idag & värk. Men har ju dunder piller... ;)

Var hem (till mig) en sväng för att hämta mina räkningar & lite kläder.
Möttes av en lukt som inte var någe viadre....
Så farfar & farmor gjorde ett ryck!!
Dammsög, diska, tömmde kylen på mysiga/gosiga saker.... Och lite annat.
Så nu vågar man faktiskt släppa in någon... :)

Farmor som är helt enastående har till och med tvättat sängkläderna redan som var i sängen.
Hon är mycket snäll & hjläpsamm min farmor, men också farfar. .♥
Dom ställer upp på det mesta
Vet inte hur jag ska kunna tacka dom för det?!
 
Jag försöker att inte ligga för mycker på sängen utan röra på mig, sitta på stol osv. Men det tar på krafterna.
Verkar ta lite längre tid med återhämtningen än vad jag hade tänkt mig :(....
Pratat med Åsa idag & hundarna får i alla fall stanna. Så behöver inte oroa mig för dom.
Mycket skönt!! TACK Åsa! ♥
Dom ska bli fotgraferade i morgon :)

I morgon behöver jag ta å ringa arb. terapeuten & kolla om det kommit in något sjukintyg?
Och hur länge gäller det?!?!

Förlåt lovade idag att jag skkulle börja svara på era fina kommentarer. Men så har det inte blivit :( Ledsen för det!
Hoppas ni har överseénde med detta. För jag kommer göra det! Men det känns som det är saker hela tiden, så har fullt shå att uppdatera bloggen känns det som nu.

 Nu måste jag försöka sova...
Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0