Ni kommer inte tro att det är sant!!

Idag har jag i stort sett sovit mig igeonom hela dagen...

Förutom när jag fick veta att mitt recept fortfarande inte kommit in!!!!
Då känndes det som att nu ger jag upp.
Hur många samtal har jag inte ringt för ett enda recept & dessutom åkt in 2ggr i onödan.
Så det var ju bara att ta tag i sig själv, lyfta luren & börja om.
När jag då inte kan nå min läkareserkreterare så börjar paniken komma också.
Så då ringer jag tillbaka där ja var inlagd, vet att dom inte har med patienten att göra när man är utskriven.
Men vad gör man?!?!
Henne ja pratade med kunde inget lova, men söker på läkaren......
Så ringer till vårdcentralen jag tillhör, får tag i en distriktsköterska.
Drar hela valsen en gång till....
Det hon kan göra för mig är att maila sekreteraren & min läkare.
Vilket hon gör, talar om att pat. är förtvivlad och har tagit sista tab..
Det tar en liten stund, så ringer hon upp igen. Då säger hon att hon kan se att min läkare har skrivit ett recept.

Helt otroligt vad detta har tagit mig både energi & kraft.
Som ja åter igen behöver till MIG & inte detta j*vla skit!!!
Ursäkta mig, men vad är detta??!

Så en granne till mig ställer upp & skjutsar in mig för att hämta ut den.
Tack Laila! ♥

När jag sen kommer hem helt slut igen så somnar jag....
När jag sen sätter mig för att fylla på dosetten, ni kommer inte tro att det är sant...
Då inser jag att alvedonen bara räcker fram till kl 14.00 i morgon...
Blir man trött eller trött. Detta har jag flera uttag på, men utav allt runt omkring som blivit så glömmde jag!
Men har nu pratat med Lisa & ska få låna till jag kan hämta ut igen.

Har i alla fall låtit min kropp vila & sov idag.
Ursäkta om jag gnäller, men så här ser det ut just nu.
Vill bara förmedla hur det går och står till med mig.

Fick meddelat att igår kom Tarzan hem efter ha varit ute i 3nätter...
Så de gjorde mig mycket glad!

Love Madeleine ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0