Det löste sig....

Hej hej på er....

Idag var det åter en underbar dag, tror att det var varmare än vad det brukar va på midsommarafton!!
Eller vad tror ni?

Haft svårt att sova inatt pga hur jag skulle lösa situationen med hundarna.
Gick upp i tid, hade fortfarnade inte hört något ifrån Åsa, så visste inte hur det skulle bli..
Men eftersom ja visste hur det var med hundsituationen vågae ja inte chansa.
Ja var dessutom bortbjuden på eftermidddagen, som ja gärna ville vara med på.

Så efter har uteslutit nästan alla som skulle kunna tänkas köra mig så rinde ja min vän Ruedee.
Hon var vaken, & hemma. Hade inga planer för dagen så kunde tänka sig att hjälpa mig, fasters skulle passa hennes barn medans  vi åkte fram  tillbaka.
När allt var klart, får jag svar ifrån Åsa att hon kan hämta hundarna idag, så om ja vill behöver ja inte kasta mig iväg.
Tack Åsa! ♥
Vilket gör mig VÄLDIGT kluven....

Hur ska jag göra??...
Vill ju SÅÅÅÅ gärna träffa mina hundar.  Men känner mig inte riktigt redo....
Plus att allt som jag har här hos farmor & farfar ska flyttas hem, vilket inte fanns möjlighet till idag...
För det ska monteras, packas etc...
Så efter en överläggning så beslutar jag mig för att avvakta.
För då kan ja i lugn  & ro flytta hem, kanske till & med sova en  natt hemma utan hundar.
För att få SOVA UT...!!!
För att sen ha kraften att ta hem dom.
Det var ok med Åsa så då vart det så.
Tyckte synd om Ruedee som ja laddade för att åka en tripp.
Men det kanske blir hon i alla fall som hjälper mig när det är dax, som det ser ut nu...

Så ska se till att den där hundgården blir fixad på baksidan....
För då är det ju ännu lättare... :)
Men det är ju inte det lättaste att få hjälp av pappa som har så mycket att göra hela tiden....

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0