Lite ifrån Madeleine´s pyssel...

Har haft lite ork till att göra kort, tänkte visa några exempel på dom....
Och dela med mig av det så kanske ni får lite inspiration, detta är oxå en av mina saker som jag gör för att bearbeta...
Sen älskar jag att pyssla, när jag går bort till någon är det kul att ge ett kort som matchar både  present & passar personligheten till den som fyller år t.ex.

Princess kort till min lillasyster.
Tyvärrs svårt att fotografera korten tycker jag så man ser detaljerna.
Men kronan & bokstäverna sitter på "kuddar", så dom är inte platt på kortet om ni förstår :S.
Passar till en liten prinsessa....
Matriel:
-rosa papper
-guldpapper (klippt ut för hand bokstäverna)
-
pärlemolila papper (till kronan)
-guld penna
-dubbelhäftande kuddar



Till min brors sambo, gillar lila & änglar.
Det är bara fantasin som sätter gränserna...
Och det matchade paketet såklart ;o)
Matriel:
-ljuslila papper
-bokmärken (änglar)
-paljett blommor
-dubbelhäftande tejp
-mörklila glitter
-dubbelhäftande kuddar
-lim




Detta kort var mycket svårt att fotografera & ja hade brottom...
Men det är till färgen mycket mer vinrött.
Matriel:
-hårt färg papper vinrött
-guldglitter
-dubbelhäftadende tejp
-paljett blommor & blad
-skrivit med guldpenna i kortet
-lim



Ledsen för den gryniga skärpan, men har verkligen försökt.
Kortet ver jätte mörkt, så för att kunna visa det överhuvudtaget så blev det så här.
Matriel:
-hårt mörkgrönt papper
-dubbelhäftande tejp
-silver glitter
-blått glitter
-mall för bokstäver
-guld penna

Hoppas att det kan ge er lite inspiration som sagt, detta gör att presenterna blir mer personliga!

Lycka till!!

Madeleine  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0