Det visade sig vara något helt annat...!!

Denna kallelse kom ifrån KS, där ja opererade bort sköldkörteln.
Men det stod ju INGENTING om det där, vart, och varför.
Svaret ja fick när ja frågade om den var att, det skickas med post så då vill dom ge ut så lite uppgifter som möjligt.
Men när jag ringde medecinmot. på morgonen och frågade vad ja skulle göra hade hon inget svar på de heller.

Det visade sig då att jag har nu skrivits "ut" ifrån KS angående sköldkörteln.
Som nu tas över av läkare här...
Men om jag hde lämnat prover dagen innan hade de inte gjort någon skillnad!
För jag visste inte vad för blodprover som skulle tas, när jag tar dessa får ja inte ta levaxin på morgonen.
Så då hade jag i alla fall fått göra om dom.
Det visade sig för omväxlingsskull vara en mycket trevlig läkare!

Efter det så blev de en lucka så jag & farfar tog en fika.

Så när jag var på vård centrelen så sprang min läkare in i mig & frågade hur det gick...
Ja sa som det var, ett helvete, ingenting har eller fungerar!!
Något läkarintyg finns fortfarande inte, så då ringde hon avd där jag låg.
Nu ska tydligen en annan läkare skriva mitt sjukintyg, hur nu det går till??!!
Min husläkare är i alla fall toppen!
Men får se nu då vad som händer...?

För övrigt är allt skit rent ut sagt nu!!!
Ledsen, arg, trött, matt & orkar inte mera...!!!!
Vet inte nu vad jag ska ta mig till??!!!!
HJÄLP!!!!

Spelar ingen roll hur jag gör eller beter mig....
Så är det inge som går vägen & blir som de är sagt...

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Madeleine nu får du fan ta och komma hem :(

jag lovar, jag LIDER av saknad!



jag älskar dig hjärtat!



ps. KOM IHÅG, va stark. Du klarar precis allt. Jag lovar :) de är ju Madeleine vi snackar om eller hur? ds.<3

2009-04-17 @ 18:11:05
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Pia Mamma med Mera

Du kommer å fixa det här... och det kommer att bli bättre snart, på ett eller annat sätt. Det hoppas jag verkligen. Lider verkligen med dig...



Kram P

2009-04-18 @ 00:58:28
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0