Nästa grej, fattar ingenting!!!

Måste upp tidigt, för tog med mig posten & har fått en kallelse till i morgon.
Har ingen aning om varför, men problemet är att jag skulle ha lämnat blodproverna idag (dagen innan besöket).
Så det känndes som att när det som jaha, nästa grej...
Fattar ingenting?!?!?
För min dr  som skrev ut mig träffade inte ens mig när jag skrevs ut, ingen talade om att jag skulle kallas för något..? Det enda var att jag skulle vänta på var en tid till en remiss ifrån smärtkliniken. Men det visste ja sen tidigare.
Så nu är det nästa grej...
Kan inget göra, försent så får bara le & betala. Hur de nu ska gå till?!
Ja blir GALEN!! Vilket jag har sagt ett antal gånger nu, men va är det för fel??!!!
Behöver varenda krona till annat!!!

Så får se hur det nu blir i morgon....
Berättar sen...

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Om man fått en kallelse till läkarbesök etc och kallelsen kommit väldigt tätt inpå besöket så brukar det lösa sig om man ringer ekonomikontoret och förklarar. Har ringt dit mycket nu, flyttade i september men får kallelserna till min förra hyresvärd (som slänger dem). Så jag hr sluppit ifrån en del missade besök.

Blir man dessutom akut sjuk måste man få avboka samma dag utan kostnad. Det är ju faktiskt besök för SJUKA det handlar om,....

2009-04-16 @ 18:07:32
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0