Massor av sol & skratt! & vilken överraskning!!

Ännu en underbardag, över 20 grader i skuggan!
Bestämmde mig igår för att lägga skiten på hyllan, njuta av solen & ta hand om mig själv.
Vilket jag har gjort!

Vaknade tyvärr lite för tidigt men så är det ju när man har små "barn"... ;0)
Men tog mig då till soffan & redan då kände man värmen ifrån solen igeonom fönstret!
Vid ca 11 tiden så åt ja min frukost ute, i bikini... Tänk er, de är 25 april bara!!

Satt & njöt av värmen, men trots min värk så förstökte jag att njuta av & titta på mina underhållande hundar...
Som ja aktiverade med att kasta ut godis åt, så de sen kunde söka efter.
Vilket visade vara mycket populärt & roligt...

Sen kom Elin över på besök & pratade lite.
Men precis innan det hade min mamma ringt för att kolla om ja hade några middagsplaner?!
Det visade att vi skulle få fin bösök ifrån min morbor & kusinerna.
Dom träffar ja ca 1-2ggr om året, tyvärr...
Men nu har vi uppdaterat med mobil nummer, även till kusninerna så då kanske vi hörs lite oftare..
Tvillingarna är nyfyllda 13år! Ja, varje gång frågar man sig vart tiden tod i vägen...
Sen är lille bror 23mån yngre, så mellan träffarna händer det en hel del om man säger så...

Vi åt god mat & alla bjöd på MYCKET skratt!!!
Sen som tradition så leker vi burken, men jag fick tyvärr vara åskådare denna gång.
Men hade minst lika kul för det, dom bjöd på mycket skratt så man vek sig!
Hoppas det kommer lite bilder senare ( hade inte min kamera =0( ).

Laila var hemma hos mig med hundarna så det känndes tryggt!
TACK så mycket ♥

Men det var inte slutet på dagen/kvällen, när alla var samlade efter middag så fick JAG en överraskning!!
En förtidig födelsedagspresent...
Kan ni gissa vad det vad?!


En egen spikmatta!!
Stor lycka, har prövat en 2ggr tidigare, & tror att det kan vara en hjälp på vägen.
Vilket mamma & Nicke också hoppas på!

    
Info om Shakati mattan.
den indiska spikmattan som helar, ger kraft & energi.
Varje plastknapp har 27st piggar,det blir 230 knappar på varje matta & över 6000st piggar.

Denna tror ja kommer kunna hjälpa mig då man känner att man skulle behöva en massage & få bort spännigarna i kroppen. Denna kan man använda på flera ställen än ryggen.
Kommer självklart att ta de lugnt så det inte blir någon motsatts effekt.
Mycket glad & omtanke bakom denna present!
Tack SÅ mycket! ♥

Nu är ja & kroppen slut, hoppas på en lika fin dag som lovat i morgon också!
Natti, natti....

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

Har också tänkt skaffa spikmatta,du får gärna berätta om du tycker att det hjälper.=) //mathilda(min förra blogg hette jag hoflingan.blogg.se men har nu bytt)

2009-04-26 @ 10:25:04
URL: http://thildasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0