Kaos!! & de närmar sig.....

Just nu är det kaos!!!!

Lite läskigt....
Flyttar hem nu på söndag, men har hjälp utav vänner som lovat att ställa upp.
Vet inte hur det går riktigt än, så därför gaderat mig!
Men det ska bli skönt, hundarna får jag hjälp att hämta på måndag.

Kan knappt bärga mig utav längtan efter katten & hundarna!!
5 veckor har nu gått sen jag lags in.

Idag har min farfar & farmor införskaffat kompostgaller, så det ska bli som en inhängnad på min baksida, vilket ska underlätta med hundarna.
Sen har faster en grind jag ska sätta på framsidan mellan stolparna, så ja även där kan ha dörren öppen så dom inte rymmer.
Så det känns bra!

Ska försöka sova lite nu....
Kropp & huvud värker....

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0