Jack över näsbenet oxå nu!

Var tvungen att flylla på med mina "droger" idag, nej alltså min medeciner.
Tänkte på de idag när jag var på apoteket, det räckte med ett uttag för mig så hade jag med råge nått högkostnadskortet. Eller vad det heter, det är sjukt!!!

Sen skulle jag följa med farmor & farfar på flygis, för er som inte vet är det ett STORT varuhus.
När dom var färdiga och jag hade hankat mig runt så trodde jag att nu är det kört!!
Men jag lever än....

Skulle ta mig en dusch idag, sitter på en stol eftersom har svårt att stå.
Men av ren reflex ska jag hänga upp duschandtaget, men når inte.
Så det som händer är att det for ner med fart & träffar mig rätt över näsbenet.
Ett jack blev det och blödde.
Fick ropa på farmor... Hon undra vad är det nu då?...
Och så får hon se att det blöder, -men Madleine vad har du nu gjort..?
Förklarade händelsen och hon fattar inte hur jag lyckas!

Har vare sig hunnit med att ringa FK eller arb. terapeuten idag. Så skjuter på det tills i morgon....

Tyvärr när jag gör mer än att ta mig till bordet, toa och dyl. måste jag fylla på med värktabletter.
Inget som jag tycker är speciellt kul!!!
Men dom jag har räcker inte länge till, vet inte vad jag ska ta sen?
Hoppas dom prioriterar min remiss till smärtkliniken, kan va upp till 3mån väntetid...

Det var lite av min torsdag...

Love Madeleine ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0