Inget ja rekommenderar!!

Ja berätta om min nya spikmatta i förra inlägget....

Läste i brochyren, när den kom till & tips hur man kan använda den.
Det stod att det är bra att ha ett mjuktunderlag, som ex sängen.
Så då tänkte jag perfekt!
Ja lägger mig på den en stund innan ja somnar.
Men kl var 01.45 på natten, & ja var mycket trött!

Vaknar en stund senare, tittar på klockan. Den är då inte en timme senare som ja tror utan 08.30 på morgonen efter.
Så det innebar att jag legat på den i 6½ timme!!
Kunde knappt röra mig, tittade på tröjan idag då det är kvar märken på ryggen i tröjan efter piggarna.
Det stod också att man skulle börja lugnt & öka med ca 5min.
Det blir svårt att göra det nu ;0)

Nej detta var inget att rekommendera, man ska helst ligga ca15-20min i början....

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: sussi

Är de den svanska spikamattan (Helgröna) eller Shakti .. fundera i flera år att köpa en och nu verkar de flesta använda dessa..Men vi får se finns ju så många olika modeller nu :)Usch u måste ha ont..De som jag somnade med Tens på ..Den ska jag använda max en timme men somnade med den i ett par timmar.. (Har den gammla modellen utan timer)

2009-04-28 @ 16:33:06
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0